Intern afslutning for motion og Fleksifjer. Der trækkes lod om makker. Vi spiller om gode præmier. Afslutning med Smørrebrød og hygge. Tilmelding
Affaldsindsamlingen er national projekt der understøttes af Danmarks Naturfredningsforening. Det vil være gang i pølsevognen igen i år!
Fællesmøde for alle foreninger i Gadbjerg og omegn.

GENERALFORSAMLING VANDVÆRKET ER UDSAT INDTIL VIDERE.

Vandværket

Tidspunkt: 19:30-22:22
Sted: Sognehuset

UDSAT - UDSAT.

Mød op i Sognehuset 18-3 kl 19-30 ogbliv klogere på, hvordan du selv kan afsløre evt vandspild.

Får vi noget ud af, at bruge penge på de nye målere, eller er det bare for at være -moderne-
og -smarte-
Ja, det er da meget relevant at spørge sådan, og på den kommende generalforsamling den 18-3-20
vil vi gennemgå baggrunden for såvel udskiftningen og valget af målere fra Kamstrup.
Vi vil også vise, hvilke oplysninger vi får fra målerne, når vi nu har kørt rundt og aflæst målerne
hver måned de sidste 4 måneder.

Vandværket sørger for smørrebrød mv. i forbindelse med generalforsamlingen.

Fællesmøde for alle foreninger i Gadbjerg og omegn.
Antenneforeningen Foreningens interesseområde er at skabe bedst mulige modtageforhold vedrørende fjernsyn og FM radio. Badminton Crossfitness FC GOG FDF Gadbjerg Borgerforeningen Virker for sognets sunde fremgang, støtter alt, hvad der tjener til fremme af sognets tarv. Er talerør for sognets befolkning, støtter udviklingen i sognet på alle måder Gadbjerg Fitness Gadbjerg Hallen Gadbjerg Lokalråd Gadbjerg Løbet Kom og nyd de dejlige naturskønne omgivelser samtidig med at du konkurrerer mod uret. Der er 3 distancer 1,1 - 4,2 - 8,8 km Meninghedsrådet Gymnastik Håndbold Idrætsforeningen Gadbjerg Idrætsforening tilbyder en bred vifte af aktiviteter. Løbeklubben Margrethe Club Seniorklubben Skytteforeningen Tennis Vandværket Værket er et privat fælles vandværk, der forsyner 415 forbrugere med drikkevand.
jyskweb